sobota, 6 stycznia 2018

Postanowienia noworoczne


Jak co roku postanowienie niezmienne :). Doskonalić swoją sylwetkę. To ważne czuć się dobrze we własnym ciele. Atrakcyjność jest ważna nawet w przypadku życia w czystości. Myślę, że atrakcyjność jest jeszcze większa gdy żyje się w czystości. Oczywiście to powiedzenie zdrowy duch w zdrowym ciele jest prawdziwe. Zdrowe i sprawne ciało ma motywować innych do zdrowego stylu życia. Ciało musi być silne w realizacji miłości. Do realizacji miłości potrzeba sporo siły, silnego ducha i czasami worka pieniędzy.

Kryzysy osłabiają motywacje na każdej płaszczyźnie dlatego nie można się poddać słabościom. Problemy to normalka. Grunt to  je pokonywać.

Żeby podkręcić swoją motywacje do porannych treningów postanowiłem stworzyć grupę porannych biegaczy. O dziwo jest kilku porannych biegaczy. To mnie cieszy.





3 komentarze:

  1. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na +2348104102662, w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń