sobota, 16 grudnia 2017

8 grudnia godz 12:00 godzina łaski

8 grudnia godz 12:00 godzina łaski. Tym razem  dokładnie tą godzinę przemodliłem w poczekalni jednej z największej firm dystrybucyjnych na świecie. Siedziałem sobie tak na fotelu modląc się czekałem na spotkanie z potencjalnym Klientem. Samo to, że zostałem zaproszony na spotkanie było już dość ciekawe dla mnie. Godzina minęła dość szybko. Punktualnie o 13:00 w poczekalni pojawiła się śliczna dziewczyna, która zaprosiła mnie na spotkanie do sali spotkań. Pierwsze co usłyszałem  od niej to dzień dobry i z nieba mi Pan spadł :). W tak niebiańskiej atmosferze przystąpiliśmy do rozmów. Krótko opowiedziałem jej o sobie i poprosiłem ją o opowiedzenie mi czego tak naprawdę oczekuje ode mnie. Pani zaczęła opowiadać o swoich oczekiwaniach. Słuchając jej opowieści i potrzebach wyrażanych w dziesiątkach tysiącach sztuk produktów które chciałaby kupić ode mnie zauważyłem, że ma na palcu różaniec. Ona tak opowiadała a ja się tak patrzyłem na jej różaniec na palcu. Chyba naprawdę musiałem się gapić bo w pewnym momencie zaczęła chować swoją dłoń :). Zbieg okoliczności dość ciekawy dlatego pozwoliłem sobie to opisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz