niedziela, 12 czerwca 2016

Przebaczenie


Ostatnio oddałem się duchowej uczcie :). Modlitwy sprawiły, że wewnętrznie przebaczyłem oprawcom mojej rodziny. Fantastyczne uczucie takiej czystości. Już nic wewnętrznie nie rozdziera. Nie męczę się. Jest mi dobrze od środka. Cud normalnie :). W między czasie poznałem nowych ciekawych ludzi, którzy podobnie jak ja szukają Boga. Towarzystwo oczywiście wciąga a ja... cóż pozwolę się wciągnąć bo też potrzebuje ludzi, którzy służą prawdzie. W pracy pojawiły się pierwsze poważne schody, które mam nadzieje z rozpędu przeskoczę. Pojawiła się również bardzo ciekawa propozycja wywiadu ze mną w jednym z programów telewizji komercyjnej. Troszkę ucieszyłem się, że również swoim blogiem docieram do ciekawych ludzi, którzy chcą pomóc. Z góry bardzo dziękuje. Myślę jednak, że żadne media nie jest w stanie tak dokładnie opisać mojej historii jak ja sam. Nie jestem też dobrym świadectwem dla innych ludzi. Do programu potrzeba ludzi którzy odnieśli sukces i uratowali swoje małżeństwo. Takich małżeństw jest naprawdę bardzo dużo. Walka o wartości i samodyscyplina stały się w obecnych czasach tak unikatowe, że może i warte nagłaśniania w mediach. Dla mnie to nic nadzwyczajnego. Kocha się nie dla czegoś tylko mimo wszystko. Takie to wszystko proste a takie trudne czasami do zrozumienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz