piątek, 6 października 2017

Fabryka


Jakiś czas temu dowiedziałem się, że jest do sprzedania fabryka. Wartość 60 mln zł. Oczywiście pojawił się w mojej głowie pomysł żeby kupić tą fabrykę. Zadzwoniłem do jej właściciela i poinformowałem go, że chce kupić 4 hektary produkcyjne :). Starszy Pan się ucieszył i powiedział mi że przy obłożeniu tej fabryki 60 mln zł zwróci mi się w przeciągu 5 lat. Wydawało mi się ze ten gość będzie potrzebował pieniędzy już i natychmiast. Mam takie wrażenie że niekoniecznie. Chyba niewielu jest jednak kupców. Spotkam się z nim i powiem mu, że kupie fabrykę teraz i spłacę mu ją za 5 lat :).
Ciekawe jak zareaguje :) Nie mam nic do stracenia. Najwyżej mnie wywali. Zaraz po tym jak klienci z Qataru opuszczą jego fabrykę mamy spotkać się i omówić temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz