czwartek, 11 lutego 2016

Dotacja na pracownika


Wczoraj dostałem wiadomość, że przyznano mi dotację na pracownika. Dziś w święto objawienia Matki Bożej z Lourde zaczynają się realizować pierwsze formalności. Ostatecznie umowa na dotację i tym samym oficjalne przyjęcie pracownika będzie podpisana 15 lutego. Moja pracownica odbiera coraz więcej telefonów i przyjmuje coraz więcej zgłoszeń od firm zainteresowanych współpracą ze mną. Multimiliarder również uruchomił procedurę zmierzającą do współpracy z nami. Ku memu zaskoczeniu żona zaczyna ze mną rozmawiać. Nie mogę tu mówić o jakimś cudzie ale mam takie poczucie jakby w ogóle kryzys nie istniał i go nigdy nie było. Skąd takie uczucie to nie mam pojęcia. Znajomi którzy zmagają się ze mną z podobnym problemem też mają poczucie jakiś zmian które powoli postępują. Czuje się szczęśliwy. Promieniuje tym szczęściem i zarażam nim innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz