sobota, 20 lutego 2016

Koncentracja

Ostatnio zauważyłem, że przybywa mi kilogramów. Niepokojący trend wynika z kompletnego braku aktywności fizycznej. Zaniedbanie tej sfery wiąże się z położeniem nacisku na inne ważne elementy życia min. na działalność zarobkową. Mam problem z wielozadaniowością. Nie potrafię wykonywać wiele rzeczy na raz. Cóż nie jestem kobietą. Tylko one to potrafią robić sprawnie. Żeby zwiększyć swoją motywację i stopniowo zwiększać aktywność fizyczną zakupiłem sobie gadżet, który dokonuje takich pomiarów przez całą dobę. Na bieżąco będę zamieszczał na swoim blogu moje osiągi. Tylko to może konkretnie mnie zmotywować do działania.
Poniżej wczorajsza aktywność. Taką aktywność fizyczną mam przy zwykłym trybie nie sportowym. Przerażające prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz