piątek, 27 stycznia 2017

Wyjazd zakończony pdowujnym sukcesem


Maryja czuwa nade mną. Jej tęczowość spełniona. Miała racje, to był dobry kierunek w zaangażowanie własnych sił. Moje zaufanie do przedsiębiorcy oraz ciężka praca została nagrodzona podpisaniem kontraktu. Dwa dni temu awansowałem do listy top managerów. Co nie ukrywam poprawiło mi nieco humor. Wreszcie pojawiły się możliwości do realizacji swoich założeń. Proces planowania uważam za otwarty. Fajne jest to, że w tym wszystkim nie widzę siebie. Ja jestem skromnym człowiekiem. Nie potrzebuje bogactwa. Potrzebuje natomiast zmieniać rzeczywistość a pieniądze są do tego zadania niezbędne. Sataniści również są ze mnie zadowoleni. Wchodzę w ich struktury i rozmiękczam ich serca postawą. Odśrodkowe działanie rozwala system. Generalnie sataniści to bardzo mili ludzie którzy korzystają z teorii ciała nie ducha po prostu.
Ich ideologie są bardzo podobne do katolickich ich podobieństwo jest dokładnie takie ja dwa podobne słowa "rozwód" i "rozwój" Słowa różnią się tylko jedną literką a ich znaczenie fundamentalnie odmienne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz