sobota, 4 marca 2017

Kobiety


Ostatnio dostałem wiadomość o problemach zdrowotnych od koleżanki od której ileś już lat temu dostałem różaniec. Pamiętam, że byłem zaskoczony tym prezentem i nie wiedziałem wtedy do czego on służy. Dziewczyna jest w ciąży i wykryto u niej 3cm guza w mózgu. Trochę trudny temat ale nie jakiś nie do przejścia :). W takich sytuacjach trzeba skoncentrować myśli na przyjemnościach a nie na problemie. Ma urodzić dziecko przecież. Całą wizytę w szpitalu rozbudzałem w niej projekcje o tym jak będzie wspaniale niebawem. Generalnie guz stał się mało atrakcyjnym tematem. Myślę , że będzie dobrze. Wspaniale, że ma kochającego ją mężczyznę który stanął na wysokości zadania. Nie każda kobieta ma szanse mieć przy sobie kogoś kto w trudnej chwili jej nie zostawi. Miłość zawsze daje szanse na wyjście z trudnej sytuacji.
Dziś wybieram się do najpiękniejszej kobiety na świecie. W celu oczywiście zawierzenia jej swojego życia. Uroczystość będzie miała miejsce na Jasnej Górze. Będę miał się o co modlić. Tematów przybywa. Mój temat stał się już mało istotny. Są ważniejsze. Choć o rozsądek żony warto się pomodlić.
Tak jakoś zauważyłem że coraz więcej pięknych kobiet wokół mnie :) Można przez to nagromadzenia piękna zapomnieć o żonie :). Troszkę radości im nie zaszkodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz