sobota, 25 marca 2017

Obiad z klientem


Ostatnio sporo się dzieje. Poruszyłem kontakty w kraju i za jego granicami. W tym tygodniu odbyły się dwa ważne spotkania z których przewiduje niezłe pieniądze. Ostatni obiad z Klientem odsłonił mi kulisy funkcjonowania jego przedsiębiorstwa. Poznałem ceny jakie mam podać składając ofertę. Takie spotkania dużo dają. Nadają właściwy kierunek. Wydaje mi się że to kolejny krok do realizacji swojego planu zbudowania czegoś fajnego. Moje dziecko zauważam że czuje lęk przed mamą. Obawia się porzucenia przez matkę. Świadomość tego że matka potrafi porzucać jest mocno zakorzeniona w głowie dziecka. Porzucać osoby które bardzo kocha. Zbijać zwierzęta. Niszczyć innych ludzi w pracy. Podkładać świnie. Kłamać. Oszukiwać bliskich. To wszystko jest nakręcane przez małżonkę do tego by usprawiedliwiać swoją decyzje i swój wyimaginowany świat.

Uważam też, że powinien być jakiś paragraf na ludzi którzy determinują innych do zmiany swoich poglądów. Mam tu na myśli jedną osobę która wiercąc w głowie mojej żonie swoimi przekonaniami doprowadziła do zmiany jej poglądów a częstotliwość i zajadłość kontaktów doprowadziła do oddalenia się żony mentalnie ode mnie. Jak obserwuje krzywdę dziecka to mam ochotę rozpocząć proces z gościem, który wpływał na moją żonę światopoglądowo od lat. Zmiana percepcji i izolacja ciała od ducha to temat bardzo niebezpieczny. Nie widać nie słychać a problem jest. Fanatyzm tych przekonań jest najgorszy. Niszczy bardzo i stany lękowe pojawiają się i będą się pojawiać. Bo to nienaturalna rzecz. Tak samo nienaturalna jak homoseksualizm tego człowieka.

Jestem świadectwem osoby która jest niszczona przez ideologię gender i przez ludzi homoseksualnych. Nie mam nic do nich jako ludzi ale dlaczego ich arogancja, poglądy i zboczenia mają niszczyć mnie i moje dziecko? Jest we mnie poczucie krzywdy. Nie mojej ale poczucie wyrządzania krzywdy po prostu dziecku. Może,  małżonka dostrzeże kiedyś intencje tego człowieka i patologię związaną z genderowym podejściem do życia. Czas odsłoni prawdę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz