poniedziałek, 26 października 2015

Ogólnopolski zjazd obrońców rodziny

Weekend zaczął się dla mnie już w piątek przed południem. W pracy dociągnąłem ostatnie formalności w kwestii podpisania umowy z nowym Klientem i wyruszyłem na ogólnopolski zjazd obrońców rodziny. Zabrałem ze sobą młodą mamę z dzidziusiem. Trochę zabawnie to wyglądało jak przyjechaliśmy. Taki pozór rodziny trochę. Na samym zjeździe poznałem wielu wspaniałych ludzi. Wysłuchałem wspaniałych konferencji. Myślę, że takie spotkania jednoczą i budują. Wielu dostało jeszcze więcej wiary w siebie i w to co robi. Obrona rodziny to bardzo ważna rzecz zwłaszcza dla dzieci. Rozpad rodziny to największe nieszczęście dzieci. Wszyscy zgodnie podejmują walkę z patologią i demoralizacją jaką niesie sam rozwód. Walka ma koncentrować się na zmianie siebie i odbudowie związków poprzez miłość i szacunek do współmałżonka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz