poniedziałek, 5 października 2015

Siła modlitwy?

Przez weekend sporo czasu spędziłem z córką. Poruszyłem z nią poważne tematy. Powiedziała mi, że zawsze jak jest gdzieś w okolicy kościoła to prosi Boga abym się pogodził z żoną. "Tata ja tyle razy prosiłam Boga... i to nie działa" - Powiedziała 6 letnia córka.
Super pomyślałem, że malutkie dziecko się modli. Tylko faktycznie musi być zawiedziona, że modlitwa jej nie działa.
Wczoraj w nocy jeden ze znajomych poinformował mnie, że kilka osób się za mnie modliło i czy mam tego jakieś efekty.
Generalnie od rana zaczęły się dziać rzeczy niesamowite :)
Zostałem zaproszony przez samego prezesa jednej z największych firm farmaceutycznych w Polsce jutro na spotkanie. Sporo zależy ode mnie oczywiście ale sam zbieg okoliczności wyjątkowy. Dziś kontakt z teściową i współpraca z żoną na tapecie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz