sobota, 10 października 2015

Ponad 4000 odwiedzin


Czas rozstania zdecydowanie zwiększył oglądalność mojego bloga. Oglądalność przebiła poziom 4000 punktów.  Pojawiają się również komentarze. Fajnie... Nie czuje się sam z tym wszystkim.
Teraz adaptuje się do nowej sytuacji i nowych warunków. Zostałem sam w dużym mieszkaniu. Hmm może zrobię z tego biuro?  Szkoda tracić tyle miejsca. Koncentracja to kasa i wzrost osobowy.
To tak dla siebie i córki a może kiedyś dla żony jak postanowi wrócić. Powrót to fajna sprawa. Jest możliwy bo nie krzywdziłem żony. Jedyna krzywda jaka nastała to projekcja złych ludzi którzy popchnęli żonę do tego. Trzeba też nauczyć się przebaczyć tym ludziom. To dopiero wyzwanie...

1 komentarz:

  1. cyt. Powrót to fajna sprawa. Jest możliwy bo nie krzywdziłem żony.
    Tez tak myślałam 8 lat temu kiedy mąż mnie zostawił . Jezus tez nikomu krzywdy nie zrobił a tłum Go skazał na śmierć . Zachecam Cie do zycia tak jakby zony i corki nie było tz nie dosłownie . Odecne kontakty pozostaw ale poza nimi zyj tak jakbys był sam . Przyjdzie czas kiedy wyzwolisz się z tęsknoty , przymusu bycia razem , przyjdzie czas prawdziwej milosci , wolnej milosci w której tak samo będziesz szczęśliwy sam jak i z zoną czy corką . Tak samo szczęśliwy ! - postaw sobie to za cel zyciowy

    OdpowiedzUsuń