sobota, 24 września 2016

Kolejny kilogram w dół


Intensywność treningów dieta a nawet post zaowocowały kolejnym kilogramem w dół. To bardzo miłe stanąć na wadze i zobaczyć jak rzeźbie ciało. Jeszcze 10 tygodni takich i będzie bardzo dobrze. Posty wytrzymuje. Wczoraj miałem śmieszną sytuacje która uświadomiła mi po co post jest. Post służy do kształtowania silnej woli i bezgranicznej kontroli nad ciałem. Stojąc w sklepie i kupując na dzisiaj min kalafiora przyszła mi do głowy myśl a była podyktowana głodem żebym zjadł choć liście tego kalafiora. Przecież nic się nie stanie. Nie będzie to zerwanie z postem. To była tak głupia myśl że aż mnie rozśmieszyła. Stałbym jak osioł jedząc liście z kalafiora w sklepie. Niesamowite są pomysły ciała. Tak jest właśnie w życiu. Głupot wiele można zrobić pod dyktando potrzeb ciała. 100% życia to 100% kontroli. Kierunek rozsądek a nie życie pod dyktando uczuć, emocji, namiętności czy złości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz