wtorek, 13 września 2016

Medjugorie


Medjugorie to jednak niezwykłe miejsce. Na górze objawień podczas modlitwy różańcowej poczułem zapach róż. Dodatkowo zaczęły pojawiać się mi w myślach obrazy i sceny gdzie doświadczałem miłości. Było tego tak dużo i w takim natężeniu, że nie wytrzymałem i się popłakałem jak bóbr. Następnego dnia już po powrocie do Polski dostałem od nieznajomej kobiety książkę z orędziami Maryjnymi i mały obrazek z jasnym przekazem, który po doświadczeniach na górze objawień wzbudził we mnie refleksje. Tak niewiele potrzeba by być prawdziwie szczęśliwym. Wystarczy tylko kochać. Czym więcej miłości dajesz tym więcej w tobie szczęścia. Nie ważne czy jesteś biedny czy bogaty. Miłość jest ponad tym wszystkim. Polecam każdemu to niezwykłe miejsce. Warto wybrać się tam choćby na weekend. Szczególnie przydałoby się osobom, które nie potrafią kochać. W drodze i na miejscu poznałem wielu Bożych ludzi. Znak rozpoznawczy nas wszystkich to cudowny medalik Maryjny na szyi. Piękna dusza i uroda. Zachwyt zawsze towarzyszy przy spotkaniu Maryjnych ludzi. To niezwykli ludzie. Coraz ich więcej wokół mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz