niedziela, 25 września 2016

Rekolekcje


Wczoraj rekolekcje i spotkanie ze znajomymi. Na rekolekcjach znowu poznałem kilka ciekawych osób. Przede wszystkim Bożych facetów bo ciągle poznaje kobiety. Strasznie mnie cieszą takie znajomości. Byłem również mile zaskoczony tym, że tyle osób z jednej wspólnoty potrafiło jechać ponad 170km aby posłuchać swojego ulubionego księdza. Niesamowity dar musi mieć ksiądz, który potrafi aż tak zjednać sobie ludzi. Każdy traktuje go jak swojego opiekuna i on nim jest dla wszystkich i dla każdego z osobna. Myślę, że to prawdziwe powołanie i prawdziwy kapłan. Podejrzewam że są ludzie, którzy zazdroszczą mu tego daru i nie jest mu z tym łatwo.

Po konferencjach udałem się do swoich znajomych, którzy mają podobny problem do mojego. Znowu opowiadałem im o miłości i czym miłość jest. Najsmutniejsze było to, że zamiast kochać to usłyszałem, że oczekują miłości od małżonka a jeśli nie od małżonka to od kogokolwiek. Problem polega na tym, że tak na prawdę w życiu możemy nie być nigdy kochani. Nie ma się w związku z tym co na tym koncentrować bo to głupie. Lepiej skoncentrować się na dawaniu miłości. To daje szczęście. Moja żona kiedyś dawała bardzo dużo miłości do momentu aż nie poznała ludzi którzy zniekształcili jej ten obraz i powiedzieli żeby "oczekiwała". Samo oczekiwanie gwałci miłość. W ten sposób żona zaczęła tracić miłość na rzecz jakiejś łudy. Przestała być szczęśliwa przez zatrucie ją jadem "oczekiwań". Osoba która kocha i kocha bez oczekiwań jest bardzo szczęśliwa i miłość do niej wraca sama. Piękne jest to, że ona wraca i tego nawet nie oczekujemy. To jest bardzo wzruszające i budujące. Człowiek pięknie się rozwija i jest szczęśliwy jak moja żona przed laty. Myślę też, że moja żona może nie rozumieć tego, że została zatruta z zewnątrz jadem nienawiści. Niestety ten jad jest tam gdzie miłości nie ma. Czerpać wzorce z ludzi którzy nie potrafią kochać to straszne kalectwo. Fajnie byłoby gdyby jej znajomi nauczyli się miłości a jeśli to nie możliwe to żeby dali spokój mojej żonie która się pogubiła w tym wszystkim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz