sobota, 24 grudnia 2016

Narodziny prawdziwej miłości


Dziś szczególny dzień narodzin prawdziwej miłości. Czyli człowieka, którego część duchowa - miłość wyrażona w życiu prawdzie i drodze stanowi o byciu Bogiem. To czas przebaczenia i dobra. W tym czasie możemy dostrzec miłość lub jej brak w sercach ludzi. Dziś jest również moja rocznica zaręczyn. Pamiętam jak jako młodziutki chłopak pełen optymizmu obdarowałem swoją żonę skromnym pierścionkiem. Nie miałem wtedy nic. Tylko plany. W szybkim tempie udało mi się jednak  je zrealizować. Nie przypuszczałem jeszcze wtedy że małżonka będzie miała tak poważny problem z miłością, że pojawią się ludzie którzy wskażą jej błędny kierunek życia. Dziś mogę jednoznacznie stwierdzić że w większości przypadków przyczyną rozwodów jest pomylenie miłości z uczuciami. Kto tego nie zrozumie przegra własne życie. Ponad 30% społeczeństwa przegrywa go nie walcząc o miłość. Rozwód nie ma tu nic do rzeczy. Można być po rozwodzie i kochać.

Uważam, że zarówno chrześcijanie jaki i islam nie mylą się co do Jezusa. Bo Chrystus był i człowiekiem i częścią Boga czyli miłości. Islam i Chrześcijanie mają racje ale tylko razem a nie osobno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz