wtorek, 6 grudnia 2016

Praca dla firmy obsługującej hotele


Dziś z rańca dostałem ponad 40 zaproszeń od różnych hoteli. Chcą bym przedstawił im ofertę mojego Klienta. Ciężko będzie mi spotkać się z każdą właścicielką hotelu, ale czego się nie robi dla pięknych kobiet. Odwiedzić muszę. Chcą wydawać duże pieniądze to bardzo chętnie im w tym pomogę ;). Mój Klient jak usłyszał ile mam umówionych spotkań to się delikatnie zdziwił. Na razie nie będę opowiadał, że to Maryja takie jaja robi bo się mnie wystraszą. Pomyślą, że zwariowałem :D.
Dobrze też będzie poznać koleżanki z mojej przyszłej branży. W końcu sam będę za jakiś czas budował hotelik :D

Wczoraj i dziś doświadczyłem również zaskakującej postawy miłości. Ależ cieszy mnie właściwa postawa ludzka. Może nie ma w tym mojego interesu ale ja się w całym tym zamieszaniu najmniej liczę :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz