środa, 28 grudnia 2016

Większe zasięgi


Każdy przedsiębiorca żeby cokolwiek mógł sprzedać musi najpierw dotrzeć z informacją o swoim produkcie lub usłudze do konkretnego Klienta. Dziś przebiłem poziom 2,5 mln osób do których docieram błyskawicznie z informacją. Zaczynam stanowić poważną konkurencję dla telewizji radia i prasy. To definitywnie podnosi moją wartość. Nowy rok będzie bardzo ciekawy.

Pod choinkę dostałem ksiażke o św. Józefie. Wiele znajomych mi kobiet  marzy o takim mężczyźnie. Zacząłem wiec przyglądać się biografii świetego i musze jednoznacznie stwierdzić że daleko mi do niego jeszcze. Miał 3 żony 5 synów i 2 córki. Maryją opiekował się jak dzieckiem bo ona sama miała zaledwie 14 lat jak urodziła Jezusa. Musiał być ustawiony bo utrzymać i wychować takie potomstwo to już jest wyczyn. Nie podejrzewam żeby Herod miał politykę 500 +.

Coraz ciekawiej się robi naprawdę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz