czwartek, 17 grudnia 2015

Inwestycje

W firmie wielkie zaangażowanie w inwestycje. Kupujemy nowe samochody i maszyny. Generalnie dziś odczuwam w jak pozytywny sposób na firmę wpłynęła moja praca. Przyglądam się statystykom bloga i już widzę przekroczony poziom 9000 odwiedzin. Jestem trochę pod wrażeniem. Zła informacja to taka, że przytyłem. Tycie tzn brak ruchu i zła dieta. od 2 dni zacząłem ponownie treningi na siłowni. Bardzo fajnie się czuje bo dostałem również zaproszenie na sylwestra. Szkoda, że nie od żony. Ostatnimi czasy czuje się nad wyraz dobrze. Ludzie do mnie dzwonią codziennie, chcą się spotykać. Brakuje mi czasu na ogarnięcie wszystkiego.

Właśnie przypomniałem sobie, że na początku tego bloga rzucałem palenie. Stan się utrzymał. Nie pale. Nawet nie pamiętam, że kiedykolwiek paliłem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz