czwartek, 31 grudnia 2015

Cud przed sylwestrowy

Jestem dziś w 3 dniu odmawiania Nowenny Pompejańskiej. Nowenna jest w intencji odnalezienia swojej właściwej drogi i szczęścia. To jest moja 3 nowenna, która potrwa 54 dni. Zakończę ją odmawiać 20 lutego 2016 roku. Wcześniejsze nowenny były w intencji żony. Pierwsza o nawrócenie małżonki a druga w intencji o błogosławieństwo dla wrogów.
Wczorajszy dzień 2 dnia nowenny zakończył się niesamowicie. Jedna z osób walcząca podobnie jak ja o swoją rodzinę poinformowała mnie, że nastąpił nagły zwrot w jej życiu. Jej małżonek został sam. Jego kochanka postanowiła walczyć o swoje małżeństwo :). Cudowna wiadomość, dała jeszcze większą wiarę w siłę modlitwy i spokój ducha. Teraz przed moją znajomą bardzo trudny etap. To czas odbudowy relacji.
Dziś Sylwester. Tak jak wspominałem we wcześniejszych postach. Mam kilka zaproszeń na dzisiejszą imprezę. Jednak ten dzień postanowiłem spędzić samotnie. Mam sporo pracy związanej z zatrudnieniem pracownika. Muszę zmienić siedzibę firmy. Przygotować kwestie papierkowe, podatkowe. Myślę, że mam co robić w dniu dzisiejszym.
Wczoraj niechcąco zarezerwowałem nowy samochód w salonie :). Pięknego SUVa
W sumie chciałbym kupić ale trochę się obawiam tego z uwagi na niepewność finansową jaką niesie ze sobą zatrudnienie nowej osoby. Nie nastawiam się na zakup. Choć nie ukrywam czuje potrzebę przemieszczania się czymś nowym i ładnym :). Takie poczucie, może jeszcze chwile poczekać myślę. Zakup mnie nie zbawi a będę czuł się finansowo bezpieczniej.

1 komentarz:

  1. Trwaj w modlitwie :)NMP zsyła wiele łask :)
    Rycerz NMP

    OdpowiedzUsuń