piątek, 18 listopada 2016

Wiecej kasy więcej problemów


Więcej pieniędzy to więcej pracy. Od przyszłego tygodnia się dopiero zacznie jazda. Umówiony już jestem w jednej z większych firm farmaceutycznych w Polsce później spotkanie w jednej z większych polskich firm odzieżowych oraz chyba największej europejskiej sieci marketów wielkopowierzchniowych. Cel jest jeden. Mają dużo płacić :).
Troszkę się dziś ucieszyłem tymi zaproszeniami. Uwielbiam pojawiać się w centralach firm i opowiadać o numerze konta na który trzeba wpłacać pieniądze :D.
Jak sobie uświadamiam gdzie wchodzę i z kim rozmawiam to zawsze mi jakoś humor dopisuje. Najważniejsze jest to, że moi Klienci są pod wrażeniem tego co zaczyna się dziać powoli. Dużo dużo pracy. Nie wiem jak ja to wszystko sam ogarnę. Na luksusy by posiadać zajebistego pracownika to trzeba się na harować.
Dziś jestem potwornie głodny bo poszczę jak co piątek. Jutro wielkie święto intronizacji Jezusa. Wybieram się. Może nabiorę więcej pokory :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz