piątek, 11 września 2015

Obsługa tematu o zasięgu międzynarodowym


Ciekawy dziś dzień. Poddenerwowany obudziłem się około 3 nad ranem zrobiłem sobie śniadanie i kawę. Przed ósmą odwiozłem córkę do przedszkola. Cały dzień miałem tremę i jakiegoś stracha, że temat załatwiony może mi nagle przed podpisaniem zniknąć albo przemienić się na moją niekorzyść.

Owszem temat obsługi międzynarodowej jednej z firm zmienił się ale na moją korzyść. Może finansowo nie poszło w górę i nie poszło też w dół ale zakres czynności się zmniejszył co tak naprawdę jest zyskiem dla mnie. W poniedziałek poprawiamy umowy i z datą wsteczną podpisujemy kontrakt.

W domu żona chyba zmęczona położyła się spać. Przystąpiłem więc do robienia obiadu jej i dziecku.
Choć sam czuje potworne zmęczenie zamierzam wybrać się na siłownie.

2 komentarze:

  1. cyt. Może finansowo nie poszło w górę i nie poszło też w dół ale zakres czynności się zmniejszył co tak naprawdę jest zyskiem dla mnie

    czy to aby nie "ochłap " który ma ukoić ból przed zyskiem finansowym ? Pisałes o wielkiej kasie jaką masz robić z wielkimi ludźmi a nie o zmniejszonych obowiązkach .

    OdpowiedzUsuń
  2. Łukasz przecież Tobie chodzi o kasę .!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lubisz pracować a z Twoich wpisow wnioskuje ze robisz dużo i pracy się nie boisz

    OdpowiedzUsuń