poniedziałek, 3 października 2016

Fanatyzm

"Fanatyzm (łac. fanaticus - zagorzały, szalony) – postawa oraz zjawisko społeczne polegające na silnej wierze w słuszność jakichś poglądów politycznychreligijnych lub społecznych występujące w połączeniu ze skrajną nietolerancją wobec przedstawicieli odmiennych poglądów."

Fanatyzm to chyba brak rozsądku przede wszystkim. Wiara, wiarą. Staram się dokładnie zgłębiać wiarę. Ona właściwie wskazuje drogę do szczęścia ale nie zawsze właściwie ją interpretujemy.

Wyłapałem kilka patologii, które stosują ludzie "wiary" i niewiary. Jedną z głównych patologii  ludzi "wiary" lub nie wiary jest narzucanie innym właściwej drogi życia. Nie wolno narzucać innym drogi życia i to się tyczy każdej ze stron konfliktu. Natomiast bezwzględnym obowiązkiem każdego człowieka jest obrona życia.
Mnie i mojemu dziecku w sposób ordynarny stara się narzucić obcą ideologię polegającą na braku miłości, pogardzie, fałszu, kłamstwie, rozbiciu rodziny itd. imputowaniu cudzołóstwa i wychowywaniu dziecka w otoczeniu ludzi pozbawionych zasad moralnych.
Tak się złożyło, że najbardziej zaciekłymi wrogami rodziny są w moim przypadku ludzie z środowisk homosexualnych. Nie koncentrowałbym się jednak w tym przypadku na ich odmienności sexualnej bo to mocno uderzałoby w całe środowisko a są przecież ludzie o odmiennej sexualności, którzy potrafią kochać. Brak miłości to choroba społeczna z którą można wygrać tylko miłością. Jest mi jedynie przykro, że ludzie aż tak bardzo nie potrafią kochać że uderzają w ludzi głębokiej wiary niszcząc ich świat wartości.

Stanowczo zamierzam bronić dziecko przed silnymi zagrożeniami demoralizacji jak i bronić własnych wartości i praw i mam do tego prawo a nawet obowiązek. Bez względu na rezultat sądowy. Bronić można a nawet trzeba miłością. Dając miłość zawsze zatorujemy drogę złu. Pewnego dnia dziecko samo wybierze którą drogą pójdzie przez życie.

Nie widzę w obronie życia dziecka nic fanatycznego. Raczej fanatyzmem nazwałbym próbę niszczenia życia dziecka i rodziny oraz mojej osoby poglądami ludzi bez miłości.

Dziecko zasługuje na życie bez względu na jego charakter czy upośledzenia. Dziecko wymaga pełnej rodziny by czerpać właściwe wzorce. Dziecko potrzebuje silnego ojca lub mamy która dba o wartości najwyższe w sposób rozsądny i wypełniony miłością i troską. Dziecko potrzebuje żyć i potrzebuje miłości rodzica do rodzica ale również w ten sposób do dziecka.

Nie mam wpływu na życie żony. Życzę jej jak najlepiej ze mną czy beze mnie. Miłość dla mnie jest ważniejsza niż przysięga małżeńska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz