piątek, 7 października 2016

Rekrutacja


Odwiedziła mnie przed chwilą przypadkowo Klientka. Wejście miała fajne. Wchodzi taka śliczna dziewczyna, je bułkę i nie może się wysłowić bo ma pełną buzie chleba. Speszyła się trochę jak mnie zobaczyła. Wysłuchałem jej. Przy okazji dowiedziałem się, że jest przedstawicielem handlowym. Jakoś długo nie zastanawiałem się z zapytaniem jej o telefon. Dziewczyna była zaskoczona bardzo, że ją proszę o telefon prywatny ale dała z zaciekawieniem. Takiej rekrutacji to ja jeszcze nie robiłem. Ciekawe czy zainteresuje ją moja oferta współpracy :). Trzeba spróbować prawda?

2 komentarze:

  1. Moze byla przedstawicielem handlowym z piekarni? ;)

    http://fantomgwen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, że chciała sprawdzić czy głodnemu chleb na myśli? Fakt. Dziś mam post więc mogłem jej pozazdrościć tego chleba w ustach ;)

      Usuń