poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Chory

Już w pracy zaczęła mnie boleć głowa i boli do tej pory. Mam katar i czuje się taki niedospany. Chyba chory jestem. Odpuściłem dziś z treningiem. Chciałem porozmawiać z Żoną. Zauważyłem, że broni się jeszcze przed rozmową ze mną. Być może nie jest w stanie rozmawiać jeszcze bez emocji. Ja  nie mam już złych uczuć, a jeśli je mam to w ilościach śladowych (moja praca nad sobą ma je ograniczyć do zera). Widzę to po sobie i po tym jak zwracam się do Niej. Szukam i dobieram słowa tak żeby omówić problem a nie zranić przypadkiem. Zauważam, że żona broni się przed rozmową. Nie chce mnie krzywdzić, ale bierze na przykład wałek do ciasta albo tłuczek do mięsa i z uśmiechem w oczach stara się mnie nim przegonić. Ja oczywiście radośnie przed nim uciekam. Taka zabawa trochę. Fajnie byłoby gdybyśmy się wreszcie umówili na jakąś randkę. Fajnie byłoby spędzić czas z Żoną bez obecności interaktywnych przyjaciół, którzy są ciągle online. Muszę się położyć i odpocząć.

1 komentarz:

  1. Witam. W Twoim zgłoszeniu brakuje kategorii bloga i informacji, gdzie na Twoim blogu znajduje się nasz button. Proszę uzupełnić zgłoszenie, ponieważ w przeciwnym wypadku blog nie zostanie dodany do katalogu. Pozdrawiam, Repesco

    OdpowiedzUsuń